diumenge, 16 d’octubre del 2011

pel riu fins a Chandpur

Si una cosa es maca a Dhakar es el port de passetgers. Esta ple de grans vaixells de 3 o 4 pisos i de petites barquetes que creuen el riu.
Jo vaig preguntar on es que podia anar i tornar en un dia i aixi em tens a mi cap a Chandpur. Em va agradar molt tot el cami, tan a fora com la experiencia a dins del vaixell. El d'anada era molt incomode amb mini seients metalics que em deixaven desfeta, unes dones em va fer lloc entre elles, tenien una manta a terra i alla em vaig posar a dormir mentre amb un diari em ventaven. Les dones amb les que vaig estar potaven el vel islamic amb la cara tapada, pero a diferencia d altres paisos, tot el conjunt es de colors llampants.
En arribar al poble, on nomes vaig estar una hora, vaig donar una petita volta pels carrers i aixi va comencar el seguici, jo primer i despres es varen anar afagint criatures i despres dones.
Digne de peli


El puerto de pasajeros de Dhakar, creo que es lo mas bonito de la ciudad. Hay barcos de pasajeros de 3 o 4 pisos y pequenas embarcaciones que cruzan el rio.
Yo fui a Chandpur, algun lugar al lado del rio donde se podia ir y volver en un dia.
El viaje me encanto, interior del barco por la amabilidad de la gente y la vista exterior po su belleza.
En el pueblo no creo que hubieran visto a un turista en su vida porque alli empezo la proesion que yo encabece y a la que se fueron anadiendo primero los ninos y luego mujeres, asi pues a la media hora de llegar ya estava esperando el barco para regresar